Kursevi

Klasična joga

Ovaj program sadrži klasične metode i tehnike joge koje se primenjuju vekovima unazad. Praktikuju se vežbe opuštanja, jačanja, gipkosti, izdržljivosti, ravnoteže, koordinacije, preciznosti, pročišćenja, uravnoteženja, buđenja i usmeravanja energije i dr. 

Namenjen je svim punoletnim osobama koje žele aktivno da rade na pospešenju svojih sposobnosti, bez obzira na psiho-fizičku kondiciju. 

Program je podeljen na početni i napredni nivo.

Vinyasa joga

Dinamičko vežbanje vinyasa joge bazirano je na usklađenom ritmu disanja sa pokretima tela. Uz pokrete se mogu uključiti i pranayame (različite tehnike disanja), ponavljanje mantri i meditacija. 

Ovakvo vežbanje  omogućava fluidnost i fleksibilnost pokreta  i pospešuje sabranost uma. Takođe, jača mišiće, produbljuje disanje i pomaže nervnom sistemu da prebrodi energetske blokade u mišićima. Blago masira unutrašnje organe i povoljno utiče na rad srca. Pomaže u uspostavljanju balansa između leve i desne polovine organizma (ida i pingala) i na njegovo uzemljenje.

Časovi su prilagođeni za sve nivoe praktikovanja joge sa dodatnim iskustvom svesnosti dinamike pokreta. 

Hatha joga

Na časovima Hatha joge podučavaju se Asane (joga položaji), Pranajame (tehnike disanja) i jogička relaksacija, odnosno fizičke vežbe i disanje.

Hatha joga je namenjena širem krugu ljudi koji jogu vežbaju prvenstveno zbog poboljšanja psiho-fizičkog stanja organizma.

Čas traje 75 minuta, a novi polaznici mogu da se pridruže časovima tokom cele godine.

Hatha joga za 50+

Hatha joga za 50+ je prvenstveno namenjena osobama koje žele lakši tempo vežbanja, kojima je joga preporučena zbog određenih zdravstvenih tegoba (regulacije krvnog pritiska, holesterola, korekcije deformiteta kičmenog stuba ili otklanjanju napetosti) i osobama kojima su prezahtevni drugi programi vežbanja.
 
Joga vežbama u grupi za 50+ akcenat stavljamo na razvoj sopstvenih potencijala i obnavljanje životne energije.
 
Časovi počinju kratkim psihomentalnim isključenjem sa usmeravanjem pažnje na disanje. Centralni deo časa obuhvata lagane vežbe koje su usmerene na jačanje i blago istezanje tela i povećanje fleksibilnosti kičme. Pred kraj časa sprovodi se vođena relaksacija.
 
Ovakvi časovi hatha joge, upornim i kontinuiranim vežbanjem, kod vežbača poboljšavaju san, stabilizuju raspoloženje, umanjuju stres i poboljšavaju koncentraciju.

Na fizičkom nivou postiže se poboljšavanje cirkulacije što dovodi do bolje detokcikacije organizma, sniženja pritiska, regulisanja metabolizma, ublažavanja bola u zglobovima i mišićima.

Disanje i meditacija

Akcenat je na tehnikama disanja (pranayama) i početnim nivoima prakse meditacije (dhyana).

Tokom kursa se sistematično i postupno ovladava mnogobrojnim tehnikama disanja putem kojih se postiže pročišćenje i uravnoteženje sistema nadija (energetskih tokova) i čakri (energetskih centara). Uporedo se radi na položajima za meditaciju (asana), sposobnosti povlačenja čula iz spoljnog okruženja u unutrašnji prostor (pratyahara) i usmeravanju pažnje na željeni fenomen (dharana).

Namenjena je svima koji žele da nadograde već postojeću prakse joge, kao i početnicima koje više privlači rad na energetskom i duhovnom aspektu bića.

Meditacija

Program je usmeren na ovladavanje sa osam koraka Radža joge. Praktikuju se složenije tehnike poput mudri, bandi, krija, pranajama, koncentracije, meditacije i dr. Program sadrži, pored klasičnih i tradicionalnih, i savremene meditativne tehnike.

Namenjen je vežbačima joge koji su prošli osnovnu obuku i onima koji već praktikuju neki vid meditacije.

Dinamična joga

Program sa akcentom na fizički aspekt joga prakse - razvijanje snage, izdržljivosti, kondicije i fleksibilnosti. Uključuje i tehnike disanja i relaksacije.

Dinamičan stil postiže se povezivanjem položaja u kraće ili duže, fizički manje ili više zahtevne, kreativne sekvence. Usmerenost na povezivanje daha sa pokretom, kao i tehniku i preciznost pokreta, pomažu umu da se umiri i fokusira.

Joga za parove - partnerska joga

Namenjena svima koji žele da rade na sebi i na svom odnosu neverbalnim dijalogom. Uz pomoć joga asana (položaja) povezujemo se sa svojim srcem i uživamo u lepoti davanja i primanja ljubavi.

Ovaj zabavan način vežbanja može se praktikovati sa prijateljem,
sestrom, kolegom ili ljubavnim partnerom..., jer poboljšava međusobnu
komunikaciju, produbljuje intimnost i jača uzajamno poverenje. Isto tako, može da bude način za unošenje veće vitalnosti u vašu vezu.

Joga za parove je pogodna za sve, bez obzira na prethodno iskustvo u vežbanju joge.

Kundalini joga

Kundalini energija je kosmička energija koja leži u svakom ljudskom biću. Kundalini joga aktivira taj ogromni i retko korišćeni stvaralački potencijal duhovnog razvoja.

Kundalini joga je raznovrsna, obuhvata oko 8.000 krija (serija vežbi) i meditacija za prevazlaženje ograničenja uma i životnih nedaća (na primer: za imunitet, za kičmu, za izbacivanje besa, za oslobađanje od zavisnosti, za pojedine organe u telu, za čakre, za prosperitet, duhovni razvoj...), što učitelju omogućava da svaki čas prilagodi učenicima, njihovim potrebama i ciljevima.

Čas kundalini joge počinje i završava se mantrom. Posle vežbe disanja i zagrevanja izvodi se izabrana krija (uvek drugačiji, nekada jednostavan a nekada zahtevan niz vežbi, usklađen s potrebama vežbača), opuštanje i meditacija.

Kundalini joga namenjena je svima (u granicama individualnih mogućnosti). 

Relax / Joga za opuštanje

Savremeni način života uzrokuje  obilje stresa. Ukoliko ne znamo kako da ga se rešimo, kvalitet života biva narušen.

Program Joga za opuštanje ili Relax je osmišljen da pomogne u otpuštanju psiho-fizičke napetosti i uspostavljanju mira, ravnoteže i zadovoljstva.

Kombinacija vežbi opuštanja, istezanja, koncentracije, disanja, meditacije i dr. predstavlja moćan alat u borbi sa stresom, kao i za razvoj boljeg odnosa sa sobom i sa okruženjem.

Tempo vežbanja je sporiji, sa dužim zadržavanjima položaja, uz harmoniju daha i pokreta.

Prethodno iskustvo u vežbanju joge nije potrebno. 

Časovi joge na engleskom

Naše udruženje organizuje časove joge na engleskom jeziku za pojedince ili grupe. 
Termini i sadržaj časova se dogovaraju sa instruktorom i prilagođavaju individualnim potrebama.
Časovi se realizuju u našem prostoru (za pravna lica je moguće i u njihovom prostoru).
Nudimo različite programe poput: Joga za zaposlene, Joga za sportiste, Joga za starije, Hatha joga, Vinyasa joga, Restorativna joga, Kundalini joga, Aštanga joga, Anti-stres/Relax joga, Meditacija i dr.